Veelgestelde vragen

Op deze pagina komt mijn baasje weer even aan het woord. Zoals ik al eerder zei ben ik echt geen kantoorhond. Deze zaken zijn mij te serieus.

 

Op deze pagina geven we je antwoord op de meest voorkomende vragen. Wordt je vraag niet beantwoord? Neem dan vooral contact met ons op, we proberen je dan zo snel mogelijk verder te helpen.

  • Bestellen
  • Betalen
  • Verzenden en ophalen 
  • Ruilen en retourneren
  • Milieuvriendelijk en duurzaam
  • Sociale media

 

Bestellen

Hoe plaats ik een bestelling?

Superleuk dat je bij ons wilt bestellen! Middels het kopje ‘webshop' in de bovenste balk kun je door het hele assortiment bladeren. Door een product aan te klikken krijg je meer informatie over het betreffende product te zien. Heb jij een product gevonden dat je graag wilt voor je hondenvriend? Dan klik je op ‘in winkelmand’. Het product wordt dan automatisch in jouw winkelmandje geplaatst. Door rechtsboven op het winkelmand icoontje te klikken krijg je een overzicht van al je gekozen producten. Je kunt eventueel via dit overzicht aantallen wijzigen en/of producten weer verwijderen. Alles gevonden wat je zocht? Klik dan op afrekenen. Hier vul je je gegevens in (je kunt er ook voor kiezen een account aan te maken) en kun je een gewenste betaalmethode kiezen. Betaling afgerond? Dan krijgen wij direct een seintje en kunnen we aan de slag met jouw bestelling.

Kan ik mijn bestelling wijzigen?

Zolang wij de bestelling nog niet verzonden hebben, is het mogelijk de bestelling te wijzigen. Dit kun je doen door ons zo snel mogelijk een berichtje te sturen. Via Whatsapp zijn wij het snelste te bereiken en kunnen we kijken wat er nog mogelijk is. 

Kan ik mijn bestelling annuleren?

Ja, het annuleren van je bestelling is zeker mogelijk. Neem ook in dit geval zo snel als mogelijk contact met ons op, dan kunnen wij de bestelling gewoon annuleren voordat het verzonden is. Het betaalde bedrag wordt dan volledig geretourneerd. Als de bestelling al verzonden is, lees dan verder bij 'Kan ik mijn bestelling retourneren?’.

Ik heb een klacht, waar kan ik deze indienen?

Voor iedere bestelling doen wij ons uiterste best. Het kan echter altijd voorkomen dat er iets niet helemaal gaat zoals gepland. Als je contact met ons opneemt gaan we samen naar een passende oplossing zoeken.

 

Betalen

Welke betaalmogelijkheden bieden jullie?

Wij hebben diverse betaalmogelijkheden op onze website beschikbaar! Hieronder een overzicht van de beschikbare mogelijkheden:
 iDeal
 Klarna Betaal nu
 Klarna Achteraf Betalen

Ik heb een kortingscode, hoe pas ik deze toe?

Korting is altijd fijn! De code is in te voeren zodra je bij de betaalpagina bent aangekomen. 

 

Verzenden en ophalen

Wat zijn de verzendkosten?

Onze verzendkosten zijn standaard €6,45 binnen Nederland. Verzending naar België is ook mogelijk, hiervan liggen de verzendkosten op €15,00. Als je de bestelling komt afhalen, zijn er natuurlijk geen verzendkosten aan verbonden. 

Wanneer ontvang ik mijn bestelling?

Zodra wij jouw bestelling ontvangen hebben, gaan we zo snel als mogelijk aan de slag. We proberen je pakketje zo snel mogelijk, maar altijd binnen 48 uur te verzenden (op werkdagen). Mocht dit door omstandigheden niet lukken dan brengen we je zo snel mogelijk op de hoogte. Je ontvangt per e-mail een bevestiging zodra wij jou bestelling verzonden hebben. Na het versturen zijn we afhankelijk van de pakketdiensten. De gemiddelde verzendtijd van de verschillende vervoerders is 24 tot 48 uur. Heb je gekozen voor afhalen in Elsendorp, dan sturen we een berichtje of mailtje om een moment van ophalen af te spreken.

Met welke pakketdienst verzenden jullie?

Wij maken gebruik van DHL als pakketdienst. Wij zijn erg tevreden over hun diensten en mocht er iets niet kloppen kan ik direct contact leggen met DHL zodat het uitgezocht kan worden. 

Ontvang ik een track en trace code?

Ja! Wij versturen onze pakketten inclusief track en trace code. Zodra wij jouw pakket aan de vervoerder overdragen, dan verstuurd de vervoerder jouw een e-mail of sms met de code om het pakket te volgen!

Heb jij  geen track en trace code ontvangen? Controleer je spambox. Het kan zijn dat deze in jouw spamfilter terecht is gekomen. Ook niet in je spambox terecht gekomen? Neem dan contact met ons op, dan kijken wij het even voor je na.

Ik heb het idee dat mijn bestelling is zoekgeraakt, wat nu?

Het kan zijn dat jouw bestelling langer onderweg is. Wellicht is er vertraging bij de pakketdienst opgetreden door omstandigheden. Is jouw geduld op of heb je echt het idee dat jou bestelling zoekgeraakt is? Neem dan contact met ons op, zodat we het samen kunnen nakijken!

Ik heb besteld, kan ik mijn adres nog wijzigen?

Neem zo snel als mogelijk contact met ons op! Via Whatsapp wordt dit het snelste gelezen. Het is misschien nog mogelijk deze te wijzigen, mits de bestelling nog niet verzonden is.

Kan ik mijn bestelling ook ophalen?

Woon jij in de omgeving Elsendorp, Noord-Brabant? Dan kan je je bestelling ook komen afhalen, dit kan je aangeven bij het afronden van je bestelling. Let op! Dit is alleen mogelijk op afspraak. Wij hebben namelijk geen publiek winkel-/bezoekadres. Je ontvangt van mij een berichtje als de bestelling klaar staat. 

Ruilen en retourneren

Kan ik mijn bestelling ruilen en/of retourneren?

Ja, dat kan zeker. Het is wettelijk vastgelegd dat je online gekochte producten binnen 14 dagen mag retourneren. Belangrijk is wel dat de producten dan nog ongeopend en/of niet gebruikt zijn. Voordat de je producten wilt retourneren is het belangrijk de retour aan te melden via een mail aan info@arkoswereld.nl met daarin de volgende informatie: bestelnummer, welke producten worden geretourneerd/geruild, reden van retourneren/ruilen. Zodra wij de geretourneerde producten ontvangen en gecontroleerd hebben, zullen wij het betaalde bedrag van de bestelling terugstorten of omruilen voor het gewenste product. De kosten voor de retourzending zijn voor eigen rekening.

Hoelang duurt het voordat ik mijn geld terugkrijg?

Om de betalingen goed en veilig te kunnen afhandelen maken wij gebruik van de diensten van Mollie. Op het moment dat wij een verzoek tot terugbetaling doen wordt dit de eerstvolgende werkdag door Mollie verwerkt. Afhankelijk van je bank staat het geld diezelfde dag ook weer op je rekening.

Milieuvriendelijk en duurzaam

Wat bedoelen jullie met milieuvriendelijke verpakkingen?

Wij vinden het belangrijk om zoveel mogelijk op een duurzame manier onze producten te verpakken en te verzenden. Dat betekent dat een gedeelte van de zakken waar we onze  snacks in verpakken 100% duurzaam én composteerbaar zijn. De verzenddozen die we gebruiken zijn volledig recyclebaar en hebben een FSC keurmerk. Het FSC-systeem zorgt ervoor dat de bossen op onze wereld door middel van verantwoord bosbeheer behouden kunnen blijven. En zelfs de tape die we gebruiken om de grote dozen dicht te plakken zijn vrij van organische oplosmiddelen, 100% recyclebaar en ook FSC gecertificeerd. Bij een aantal snacks is het niet mogelijk om composteerbare verpakkingen te gebruiken, dit komt door het hoge vetgehalte en/of formaat van de snacks, deze moeten we daarom in plastic verpakken.

Hebben jullie ook milieuvriendelijke producten?

Op dit moment hebben we de natuurlijke verzorgingsproducten van Bobba Bars in ons assortiment die met 100% natuurlijke producten zijn gemaakt. Op termijn willen we zoveel mogelijk duurzame en milieuvriendelijke producten aanbieden, daarom zijn we druk op zoek naar merken die passen bij onze wensen. 

Sociale media

Ben je super tevreden over je bestelling en wil je dit delen met anderen? Dat vinden wij super leuk om te zien! Maak een leuke foto van jouw hondenvriend met de producten en plaats deze foto op Instagram of Facebook. Tag ons in jouw bericht @arkoswereld. 

Lukt dit niet? Je mag de foto ook altijd naar ons sturen in een privébericht, dan plaatsen wij hem op onze Instagram en/of Facebook.